Wednesday, May 14, 2014

I just killed my darlings!

Men du behöver inte ringa polisen för det! Du som läser den här bloggen för att den handlar om stiglöpning och/eller bergslöpning kommer inte att sakna de två inlägg jag just raderade.

Som plåster på såret får du här två av de läckraste filmerna jag sett på sistone. Den första går i Frankrike och är ytterligare en anledning att kila iväg till farbror doktorn och ordna läkarintyg.


Den andra är från ett lopp på hemmaplan, Höga Kusten Trail, och så snart de öppnar anmälan tänker jag slå till. Loppet går bara två veckor efter Bydalen, men jag helt enkelt måste springa det! Tipset om loppet fick jag från ledar-Anna på TNT i Malmö. Det är ett lopp som går längs Höga Kusten, en plats jag aldrig haft anledning att besöka. Förrän nu. Om verkligheten är ens en tiondel så vacker som filmen visar, så är det ett av 2014 års läckraste lopp!



Höga Kusten TRAIL - Utmana världsarvet from Höga Kusten on Vimeo.

No comments:

Post a Comment